הכתבה כפי שפורסמה במגזין מנטה בחודש מאי 2014

כתבה מתוך מדור "מדריך החודש" של מגזין מנטה, פורסם בתאריך מאי 2014.

תוכן הכתבה

יוסי זאבי
בן 34 , מאמן כושר ובעלים של "יוספורט" לאימוני כושר אישיים

למה כושר:

מאז שאני ילד נמשכתי לספורט. פוסטרים של רוקי, סופרמן, שוורצנגר ושרירנים קישטו את הקירות. התנסיתי בהמון חוגים: אמנויות לחימה, משחקי כדור, ספורט אתגרי ובשלב מאוחר יותר גם חדר כושר. היה לי טבעי מאוד לחבר את האהבה שלי לספורט ובני אדם עם הדרכה ולימודים בווינגייט.

אירובי, כוח או יציבה:

למרות שאותי באופן אישי הכי מעניין תחום פיתוח הגוף והחיטוב, כושר אמיתי חייב לאזן ולשלב בין כל המרכיבים.

שגרת האימונים השבועית:

שישה אימונים בשבוע. כל אימון נמשך שעה ואני שומר על באלאנס בין אימוני כוח לאימונים אירוביים.

מכשיר או אביזר שהיית לוקח לאי בודד:

סיר בישול ואת "המדריך למזון בטבע", כי אימון איכותי אפשר לעשות גם כנגד משקל הגוף ולהשלים עם שתי אבנים של קילו.

תרגיל מנצח:

אני הכי אוהב עליות מתח, אבל אין ספק שמתאמנים שמבצעים סקווטים בצורה מושלמת תמיד מרשימים אותי.

משפט מפתח:

יחס נכון בין תזונה נבונה, אימון איכותי ומנוחה מספקת – זו הנוסחה להצלחה.

טיפ למתאמנים:

הקפידו על טכניקה טובה, גוונו מדי פעם ונסו ליהנות מהדרך אל המטרה: התחדשו בחולצה מנדפת, נעליים מתאימות, כפפות לשמירה על המפרקים, צפו בסרטון מעורר מוטיבציה, הצטיידו במוזיקה טובה.
* גובה: 1.73 מטר
* משקל: 60 ק"ג
* אחוזי שומן: מעדיף למדוד היקפים

פרטים נוספים

עורכת: טליה פליק
צילום: נועם יוסף
סגנון: גיא סילברמן
איפור ושיער: שמעון בן הרוש במוצרי בובי בראון
גופייה ומכנסיים: adidas