בדיקת היקפים בפיתוח גוף

אחת המטרות הפופולריות שקיימות באימון היא פיתוח גוף והגדלת מסת שריר. מטבע הדברים בעיקר גברים הם אלה שמעלים בקלות מסת שריר עקב הרמה ההורמונלית הגבוהה של הטסטוסטרון בגופם ומסת השריר המפותחת מלכתחילה. לרוב באימונים מסוג זה עיקר התרגילים מתרכזים בהנפה ודחיקה של משקלים כבדים מאוד. יחד עם זאת, חשוב גם באימוני פיתוח גוף לשלב מרכיבי כושר שונים ומאתגרים לשם הגיוון והגירוי הדרושים לשרירים באופן קבוע.

שילוב של שיטות אימון

ניתן לעבוד עם מכשירים ועם משקולות חופשיות ומן הסתם בשביל להשיג היפרטרופיה טובה מרבית האימונים מתמקדים ומתבצעים בסביבת חדר הכושר. פירמידה עולה, drop set, התשה מוקדמת ועוד,אני כמאמן כושר אישי משלב בתוכנית האימונים שיטות אימון שונות שנועדו להעצים את הגירוי המופעל על השריר ולמקסם את התוצאות.

הביס שגדלים איתו

אחד המרכיבים החשובים בעליה במסת שריר הוא יצירת דפוסי אכילה מיוחדים לגדילה המתמקדים בתזמון הארוחות ובמרכיבים השונים של אבות המזון. בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ניתן ורצוי לשלב תפריט תזונה לעליה במסה.