בדיקת מדידת היקפים

מבין כל המטרות האפשריות באימון כושר אין ספק שהפחתת משקל והצרת היקפים הן בין המטרות היותר נחשקות. בעידן של היום כמעט כל המזונות עתירי קלוריות וההימנעות מצריכת יותר קלוריות ממה שצריך הינה משימה כמעט בלתי אפשרית. באימון כושר לירידה במשקל אנו נרצה להגדיל את ההוצאה הקלורית היומית על ידי פעילות גופנית ושינוי של הרגלי האכילה.

בהתאמה אישית

שריפת קלוריות מוגברת כמעט תמיד תתרחש בפעילות אירובית וסיבולת לב ריאה. מאמן כושר מקצועי יודע להתאים את קצב ועצימות המאמץ לצרכים הספציפיים שלך כדי להגדיל את הנצילות האופטימלית של הגוף והשימוש באנרגיה.

בכל מקום

אחד מהיתרונות שמשחקים לטובתנו הוא שפעילות אירובית ניתן לעשות גם בבית, גם בחדר הכושר וגם בחוץ (בים או בפארק). כמובן שאימון כושר מאוזן יהיה כזה שיחלק את המאמץ גם לפעילות אירובית וגם לעבודה על שרירים.

אפשר ורצוי לשלב תוכנית תזונה

יותר מכל זה המקום לציין שתפריט תזונה המיועד לירידה במשקל הינו הכרחי כאשר אנו רוצים להגיע לתוצאות טובות. עיקרון התהליך מבוסס על הוצאה קלורית מצטברת המובילה לניצול גבוה יותר של מצבורי השומן בגוף תוך שמירה ככל הניתן על מסת שריר תקינה ובריאה.