סוגי אימון שונים ומגוונים

בעבודתי כמאמן כושר אני נותן שירות למתאמנים בעלי מטרות שונות וייחודיות כל אחד ואחת לפי צרכיו. אין אימון אחד הדומה למשנהו וכל אימון מותאם בצורה שונה לכל מתאמן או מתאמנת.

איזה סוגי אימון ניתן לעשות

ישנם סוגי אימון שונים המותאמים למטרות וליעדים שאנחנו מגדירים. אחד מהתפקידים שלי כמדריך פרטי הוא לבנות עבורך את האימון הטוב ביותר שאפשר, בין אם בחוץ או בבית, בפארק או בחדר הכושר ובין אם המטרה שלך לרדת במשקל או להעלות מסת שריר. מכיוון שישנן שיטות אימון רבות וגישות שונות, ניתן וחשוב למצוא את הדרך שתשפיע באופן המיטבי ביותר עבורך.

מדוע סוג האימון צריך להיות חשוב לי

שאלה מעניינת שהתשובה עליה קצת מורכבת אך אם לעושת זאת קצר וענייני, סוג האימון תלוי במטרה שלך. סביר מאוד להניח כי מתאמן אשר מעוניין לגדול בצורה המיטבית ולפתח מסת שריר גדולה ככל הניתן לא יוכל להסתפק באימון TRX או אימון המבוסס כולו רק על משקל גוף ולכן  במקרה כזה כנראה שנצטרך להתאמן בתוך חדר הכושר בכדי להשיג את העומס המכני הדרוש לגדילה מרבית. דוגמא נוספת מעניינת והפוכה היא שמתאמנות רבות אשר אינן מתחברות לאימון בחדר הכושר מעדיפות מסגרת קבוצתית ורצוי אימונים המתבצעים בחוץ כגון אימונים בקבוצות קטנות.

מהן המטרות הנפוצות וסגנונות האימון הקיימים עבורי

דרך לשונית זאת ניתן לקרוא בקצרה אודות סוגי האימונים הקיימים וכדומה. בכל שאלה נוספת או מידע מעניין שחסר לך, ניתן בהחלט לפנות אלי ואשמח להשיב.