Last Updated on 11 בינואר 2021 by יוסי זאבי

טוב אז הקורונה עדיין כאן ואתם תקועים בבית במהלך הסגר הרביעי שלנו, אתם ממש מטפסים על הקירות ולא מבינים מה קורה אתכם! ייתכן שאתם פשוט סובלים משעמום ומחוסר בפעילות גופנית. החדשות הטובות הן שאתם לא לבד, כולנו באותו מצב. בעוד שחלק מאיתנו מבצעים פעילות גופנית כדרך קבע, השאר פשוט לא מצליח להתמיד.

קבלו 3 טיפים שיעזרו לכם לשמור על שגרה פעילה גם בימי הסגר הקשים!

פסל של כלב מחול

3 טיפים לשמור על כושר במהלך הקורונה

טיפ מספר 1

נסו לקבוע לעצמכם זמן קבוע במהלך השבוע בו אתם מתחייבים לעשות פעילות גופנית. נסו לשמור על שעות קבועות ככל הניתן. רעיון טוב יהיה להצמד לשעות לא מאוחרות במיוחד בהן אתם עדיין מתפקדים. נסו לבחור פעילות שאתם מנוסים בה ושאתם מכירים. כך, תוכלו להמנע מנסיונות כושלים וכאלה שאתם לא תרצו לחזור עליהם.

טיפ מספר 2

היצמדו לעקרונות הידועים של פעילות גופנית ולכו לפי ההמלצות המוכרות של ארגוני הבריאות. התחילו במינימום ואל תחפשו להספיק את הכל בבת אחת. זכרו שלמרות הכל אתם עדיין בני אדם ויש עליכם עומס רב במהלך היום כך שלא הגיוני שבאימון אחד בודד תספיקו את הכל ולכן עדיף להתקדם בצעדים קטנים ומדודים. במקרה שאינכם סגורים על מהן ההמלצות לפעילות גופנית הנה פוסט מהעבר שכתבתי בנושא.

טיפ מספר 3

בכדי שנעשה משהו בכיף חשוב שנהנה ממנו ולכן, בחרו לעצמכם פעילות שאתם מתחברים אליה. נכון, את חלק מהדברים לא נוכל לבצע במסגרת הסגר אך חלק כן אפשר. אם מתאפשר לכם, הזמינו לכם מאחת הרשתות מעט ציוד ביתי שיאפשר לכם אימון נעים יותר. צרו לעצמכם אווירה מזמינה עם מוזיקה ואפילו הזמינו איזה חבר או חברה לאימון משותף מול המסך.

ביצוע תרגיל עם כסא ומשקולות
תרגילים לבטן עם TRX
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *