Last Updated on 13 בינואר 2021 by יוסי זאבי

כל מי שחווה או חוותה בידוד או כמובן סגר, מכירים את התחושה של חוסר האונים ושעמום אדיר שלא נגמר. נראה כי הזמן עצר מלכת וכי מחוג השעון פשוט מסרב להתקדם! תיק-תק, תיק-תק, תיק-תק…

0Seconds

אך בכל זאת גם במהלך הסגר אנחנו רוצים וצריכים להיות פעילים גופנית, לזוז ולנסות למנוע מעצמנו להתאבן. כמובן שהעדר פעילות גופנית בשילוב עם אכילה לא מאוזנת עלולים להוות פקטור משמעותי של עליה במשקל. לא אחת אני מתבקש ממתאמנים לתת להם תרגילים לבטן כאשר המחשבה הרווחת היא שתרגילים לבטן יעזרו בהתמודדות עם הכרס התופחת – זאת כמובן טעות משום ש האסטרטגיה העיקרית צריכה להיות בקרה קלורית לצד פעילות גופנית.

תרגילי בטן מעולים לבית

אז הגעת לכאן וכל מה שמעניין אותך זה איזה תרגילי בטן טובים יש לך כדי שאני אעשה בבית ורצוי כאלה שממש יעבדו על הבטן. אז בלי יותר מדי מריחות וקישקשושים, ריכזתי עבורך חלק מתרגילי הבטן הטובים ביותר שאני מכיר. כדי לא לעשות את זה נמרח ומבולגן, פשוט ריכזתי הכל במן קולאז' של פוסטים שעשיתי בעבר כך שהכל יהיה מרוכז מול העיניים שלך וכל מה שישאר לך לעשות זה ללחוץ על התוכן המבוקש. פשוט לא?

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *