כמעט כל מאמני הכושר עוברים את אותו מסלול. מרגע סיום הקורס, כולם רוצים להפוך ישר למאמנים אישיים. לוותר על המשמרות בחדר הכושר, לוותר על בניית תוכניות האימונים להוא ולהיא, לוותר על תיקוני המתאמנים כשהם מבצעים תרגילים ובטח לא "לשרוף" זמן בשביל משכורת מינימום. האמת יש משהו בקטע של המשכורות משום שמאמן כושר, אחד שנמצא בתחום הפרא רפואי, שתפקידו להיות בחזית הבריאות, לקדם הרגלים טובים ולעזור לציבור לחיות חיים טובים ומספקים יותר – אחד או אחת כזאת צריכים להרוויח משכורות שהולמות את תחום האחריות שלהם ולכן משכורת מינימום היא לא שוויונית ומתגמלת, אך זה כבר שיח לפוסט אחר.

מה שכן, בכדי להיות מאמן כושר אישי מקצועי ואיכותי, צריך להיות בארגז הכלים שלך מספר כלים חשובים שישמשו אותך בעבודה מול הלקוחות שלך ויאפשרו לך להתנהל באופן שקוף ומקצועי, כזה שיהפוך אותך למאמנת או למאמן מעולה ואת המתאמנים שלך למרוצים מאוד, כאלו שימליצו עליך בכל הזדמנות שרק תינתן להם.

לכן, בפוסט הבא ריכזתי עבורך 3 טיפים פשוטים שיעזרו לך להפוך לתותח/ית אמיתי בתחום שבו התאהבת.

בחור בחולצה אפורה מתוך פוסט מהו אימון כושר חד-צדי - וידאו מתוך מאמר לאתר ynet

מאמן כושר תותח ממשיך להתמקצע וללמוד

אז מה כן ניתן לעשות בכדי להיות מאמן כושר אישי טוב יותר? ניתן לנסות להשתפשף במשמרות ולהפיק מהן את המיטב, להתערות בקהל, ללמוד מי האנשים, מה מניע אותם ומה לא, מה הצרכים שלהם ומה המגבלות, לעזור להם להגיע לגרסה הטובה ביותר שלהם, להשקיע בלמידה עצמית, ללכת לקורסים ולהשתלמויות, להתייעץ עם אנשי מקצוע בכירים ומנוסים מכם, לשמור על חשיבה ביקורתית כאשר אתם מקבלים או נתקלים במידע חדש ולא לפחד לבדוק כל הזמן את החומר הנוכחי ובטח את הישן.

מאמן אישי תותח זוכר לשמור על כל הפרטים הטכניים "היבשים" מסביב

בכל התנהלות מקצועית ובין אישית יש פרטים טכניים חשובים שחשוב לשמור עליהם בכדי שהצד השני יהיה מסופק ומרוצה. אני מדבר על דברים בסיסיים כמו לא לאחר לאימונים, להיות בפוקוס מלא על הלקוחות ולא להתעסק במכשיר הסלולרי, לדעת להקשיב למתאמנים מתי שצריך ולא להיות מרוכז בעצמך. להגיע לאימון בהופעה מסודרת ונקיה. נשמע טיפשי אבל אם אתה מנצל את החורים שלך בין האימונים בכדי לעשות כמה סטים – תדאג להחליף חולצה בכדי שלא תדיף מריח של זיעה. אם אתה מאלה שכל הזמן דואגים לאכול, תדאג גם שלא יהיה לך ריח של טונה מהפה. הרבה יותר קל לשמור על הגינה מאשר לקבל ביקורת על היגיינה מלקוח.

חלק חשוב מאימון כושר אישי זה ביצוע מעקב התקדמות אחרי הלקוחות שלך

מדידת היקפים, צילום של המתאמן בתחילת התהליך, שקילה מפעם לפעם, כל אלו יעזרו לך ולמתאמנים שלך לראות כיצד הם מתקדמים באימונים. מעבר לכך, בחלוקה גסה אנחנו מאמנים מתאמנים או בחוץ או בחדר הכושר. אז נכון שכשאנחנו מאמנים בחוץ באימון TRX או באמצעות גומיות למשל, הרבה יותר קשה לנו לבצע מעקב אחר ההתקדמות של המתאמנים שלנו משום שבלתי אפשרי להגדיר את מידת ההתנגדות עם הרצועות למשל באופן מדויק אך מאידך, כאשר אנחנו מאמנים בחדר הכושר, אנחנו נמצאים בסביבה מבוקרת וכמו במעבדה, ניתן לעקוב בקלות אחר המשקלים בהם אנחנו משתמשים, מספר החזרות ובכמות הסטים. ביצוע מעקב שוטף ותמידי יעזור לנו לנהל חלוקת עומסים איכותית אחרי המתאמנים שלנו והתוצאות יהיו בהתאם. מעבר לכך, שמתאמן שמבחין שהוא בפוקוס ובמעקב קבוע – יעריך את המקצועיות שלך הרבה יותר ויהפוך ללקוח מרוצה מאוד!

אז הנה קיבלת לארגז הכלים שלך 3 טיפים שאם תיישם אותם אתה יכול לשדרג את המקצועיות שלך בכמה רמות למעלה והמתאמנים שלך יהיו הרבה יותר מרוצים!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *