אין ספק כי פעילות גופנית היא אחת מהנאות החיים וכבר מזמן ידוע לכל כי היתרונות הרבים לא מאחרים לבוא גם אם אתם מתאמנים יחסית מעט, לבד או בקבוצה. אך להתאמן לבד זה לא תמיד קל ובפני המתאמנת או המתאמן העצמאי ישנם לא מעט אתגרים שהופכים את המשימה לקשה ולעיתים עד בלתי אפשרית כך שלא תמיד אנו מסופקים ממה שהשגנו ומהאופן בו אנחנו מתנהלים.

לכן בפוסט הבא שלפניכם אתן לכם 5 טיפים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות ומבלי להזדקק לשירותיו של מאמן כושר אישי! שווה נכון?! בואו נתחיל!

מאמן כושר פרטי - כל מה שצריך לדעת על אימון עם מדריך פרטי

איך להצליח באימונים בלי מאמן כושר אישי

אז כמובן שבכדי שהפוסט הזה יהיה הרבה יותר אפקטיבי ואינפורמטיבי עבורך, כדאי לעבור בקצרה על הפוסט לאילו דברים היגוני לצפות כאשר מתאמנים עם מאמן כושר אישי בכדי להבין טוב יותר כיצד בא לידי ביטוי אימון עם מדריך פרטי. אך גם אם אין לך עוד כמה דקות מיותרות וכל מה שבא לך זה רק את 5 הטיפים שהבטחתי לך – זה בסדר!

טיפ מספר 1 – להתחיל להיות מאמן (או מאמנת) הכושר האישי של עצמך

פשוט. נכון? להיות מאמן הכושר האישי של עצמך זה אומר שמעכשיו אתה אחראי לקבוע לעצמך משבצת לאימונים בלו"ז ואתה לא מבריז לעצמך ויהי מה. בנוסף, אתה מתחיל לנהל לעצמך שגרת אימונים מסודרת ומתועדת בדיוק כמו שמאמן כושר אישי עושה עבור המתאמנים שלו. זה אומר שמעתה כל מה שאתה עושה – רשום. תפתח לך לעצמך איזה גיליון אקסל ותתעד את העליה במשקלים, את הנפח של האימונים וכדומה. כך יהיה לך קל לעקוב אחר ההתקדמות שלך ותוכל לדעת האם השתפרת ומתי כדאי להתקדם כדי לטפס לשלב הבא.

טיפ מספר 2 – מה הקשר בין מאמן כושר אישי לתפריט תזונה?!

מאמן כושר אישי לא צריך לבנות לך תפריט תזונה וכדאי שתפריט תזונה יבנו עבורך תזונאי או תזונאית מוסמכים שקיבלו הכשרה ורישיון לעסוק בתזונה. לכן, כדאי שתשקיע בתפריט תזונה המותאם במיוחד עבורך וכולל את כל הדגשים שאתה צריך כדי להגשים את המטרות והיעדים שלך בקלות ובמהירות האפשרית. זה אומר שבין אם המטרה שלך היא עליה במסה, חיטוב או כל מטרה אחרת, יש לך את כל הנחוץ לך בכדי להתקדם.

טיפ מספר 3 – אתה לא צריך מאמן כושר אישי שיגיד לך ללכת לישון

אם לא תתאושש כמו שצריך בין אימון אחד לשני אתה מקטין את הסיכויים שלך להתקדם באופן מיטבי באימונים. מחקרים מראים כי לשינה טובה יש השפעה חיובית התורמת לנו לתפקד בפוקוס ובאופן חד. מה שזה אומר בעצם שאתה צריך לדאוג למספיק שעות שינה בלילה כדי שתוכל להיות חד ומפוקס במהלך האימון ושתצליח להתאושש בין האימונים. בינינו נכון שאתה לא צריך מאמן כושר אישי שיזכיר לך לכבות את הטלויזיה בלילה?

האם אימון כוח עשוי להשפיע על דימוי הגוף

צילום: יגור קושמן

טיפ מספר 4 – כנס לדמות מאמן כושר אישי ותפרגן לעצמך בים של מוטיבציה

כי מוטיבציה באימונים דוחפת אותנו קדימה וכיף לנו לבצע! אז אתה יכול לקנות לעצמך איזה חולצה חדשה, להאזין למוזיקה טובה באימונים שלך או לתת לעצמך כל מיני טפיחות קטנות על השכם כשאתה מסיים סט טוב כמו שאתה אוהב! אופציה נוספת שאתה יכול לחשוב עליה היא למצוא חבר שיזרום איתך באימונים ותעזרו אחד לשני. אין דבר יותר כיף מלהתאמן עם חבר שאתה מתחבר אליו. אם אין אחד זמין, תמצא אחד בחדר הכושר. אלא שבאים לבד בשעות שלך ואתה קולט שי לכם אינטראקציה יכולה להיות שותפים מעולים לאימון. לא יודע איך ליצור קשר? נסה את זה:

  • אחי בא לך לשמור עלי בסט?
  • בא לך להראות לי איך אתה מבצע את התרגיל הזה שעשית לפני חמש דקות?
  • אחי קבל את ההיא/ההוא!
  • איך הכפפות/איזו אבקה אתה שותה?

טיפ מספר 5 – מאמן כושר אישי טוב יודע שאין קיצורי דרך

כל מאמן כושר אישי מנוסה יודע שאין קיצורי דרך ובכדי להגיע לתוצאות צריך לעבוד קשה, להתמיד ולהתאזר בסבלנות. לכן כדאי שתנשום עמוק, תהנה מהתהליך ומהדרך. מדי פעם תצלם תמונה של עצמך ותנסה לראות את השינויים שאתה עובר במהלך התהליך. תתפלא לראות כמה אתה רגיל לעצמך ולא רואה את ההתקדמות.

מאמן מודד היקף זרוע למתאמנת

אתה גם יכול למדוד לעצמך היקפים אחת לכמה זמן בכדי לראות האם אתה מרזה או מעלה מסת שריר בהתאם למטרות שלך. בכל מקרה הנקודה שחשוב לקחת מפה היא ששינויים עשויים לקחת זמן ולדברים שמשיגים בעבודה קשה יש טעם, ריח ותחושה טובה יותר. בהצלחה!

אין לך כוח לטיפים? רוצה מאמן כושר אישי בכל זאת? ניתן להשיג אותי בטלפון 0524632010 או לשלוח לי הודעה

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *